Ezüstsas

Apám hasnyálmirigy-rákos, agyvérzésen túlesett, az orvosok lemondtak róla. Mégis, nap nap után annyian hívnak, keresnek, hogy lassanként már nem tudok válaszolni mindenkinek egyenként. A napi híreket itt szeretném megosztani velük, veletek. Nézzétek el, hogy inkább rá fordítom az időt.

Az ezüstsas leszállt

2008.11.27. 09:58 | apám lánya | 13 komment

Ma reggel, a hospice házba beérve üres ágy fogadott...

Az Ezüstsas leszállt. Most nem tudok többet írni, majd jelentkezem.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://ezustsas.blog.hu/api/trackback/id/tr27790909

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szigethi Évi 2008.11.27. 10:10:10


kérlek legyél nagyon erős.

Budai Nori 2008.11.27. 10:35:59

Kerlek fogadjatok oszinte reszvetemet. Maradjatok tovabbra is erosek, mint ahogyan Edesapad is peldat mutatott.

Puskas Attila 2008.11.27. 12:11:26

Fogadjátok őszinte résztvétem. Isten nyugasztalja!

Balogh Sándor és Sándorné 2008.11.27. 13:06:10

Sajnálattal vettük tudomásul a történteket.Fogadjátok őszinte részvétünket!

Tarnai Csaba 2008.11.27. 14:17:11

Őszinte részvétem.

Hegyi Ágnes 2008.11.27. 14:19:16

Fogadjátok Őszinte részvétemet.

Fábián László 2008.11.27. 15:24:28

Őszinte részvétem.

Szabó Norbert 2008.11.27. 17:19:46

Fogadjátok őszinte részvétem. Isten nyugosztalja! Hiányozni fog!

Zenke Petra 2008.11.27. 18:09:47

Őszinte részvétem. Isten nyugosztalja Édesapádat! Bár én úgy hiszem, aki innen elmegy, az ugyanakkor megszületik egy másik világba..

Tóth Kriszta 2008.11.27. 19:34:01

Megnyugvást kívánok Neki, nektek és fogadja az egész család, hozzátartozók őszinte részvétem.

Holnap szabadságon vagyok, azt terveztem hogy a délelőtt az övé, hátha erőt adok, sajnálom, hogy elkéstem......

1999-ben a Strabagnál voltam gyakorlaton a főiskola alatt....Még a csornai főépen, ahol megismertem.

Ugyanazokat a sorokat tudom leírni vele kapcsolatban, mint Brigitta (aki gondolja visszaolvas).
Egyszer, mikor névnapja volt írtam neki egy lapot, aminek a szövege a mai napig megvan. Én ezzel emlékszem rá saját életemből:

"Szívem mélyén második apámként bújtál meg,
így aztán nézd el nekem kérlek, hogy eme versikében tegezlek.
Számomra nem vagy más, mint egy példakép, tisztellek, becsüllek tetteidért, mellyel családod jobblétét elősegítéd.
Sokoldalúságod, mint égen a csillag, ám mivel megszámlálhatatlan , ezért számomra utánozhatatlan.
S ha karod kitárod, s számodra kedves embereket a szívedbe zárod, segítségül a bajban partnerünkre találunk.
Tudom, hogy a zord külső egy jóérzésű embert takar, akit elveszíteni egy igazán józan barátnak nem szabad! "

Székács Norbert 2008.11.27. 21:54:38

Mély megrendüléssel olvastam a szomorú hírt.
Az igazán nagy emberek nem enyésznek el soha.
Tetteiket a végtelen visszhangozza tovább.
A megfontolt és nyugodt, de egyben cinkosul összekacsintó emlékeit vigyétek magatokkal!
Nyugodjon békében!

Dömötörfy Judit 2008.11.28. 10:39:09

Minden együttérzésem veletek van. Együtt gyászoljuk őt.

Schwarcz László 2008.11.28. 22:15:01

Mély megrendüléssel olvastam soraidat. Osztozom fájdalmatokban.
Reméltem, hogy még egyszer tudok beszélni vele. Múlt héten csütörtökön, nyugodtan aludt mikor bent jártam nála. Nem akartam felébreszteni, de már bánom, hogy legalább a kezét nem fogtam meg….
Példakép volt a számomra, de mint olvasom, nem csak nekem.

Fogadjátok legmélyebb őszinte részvétemet.

süti beállítások módosítása