Ezüstsas

Apám hasnyálmirigy-rákos, agyvérzésen túlesett, az orvosok lemondtak róla. Mégis, nap nap után annyian hívnak, keresnek, hogy lassanként már nem tudok válaszolni mindenkinek egyenként. A napi híreket itt szeretném megosztani velük, veletek. Nézzétek el, hogy inkább rá fordítom az időt.

Második...

2010.11.30. 00:15 | apám lánya | 1 komment

Szombaton volt két éve, hogy elkéstem. Nem tudom másképp mondani... Még mindig csak ülök magam elé meredve, bambán, és azt kérdezem folyton, miért?

Nehéz volt ez a két év. Huszat öregedtem. Belefásultam, megtörtem, a boldogságom szinte ráment. Ülök a romok tetején, és nézem, hogy mi értelme az egésznek nélküled. Nem, nem a dátumtól vagyok szomorú. Dátumra bőgni anyám tud.

Nekem a hóesés, egy felhő, egy emlék, bármi, amiről eszembe jutsz... nekem az tölti fel a szemem csordultig.

Ma belenéztem az esküvői videó elejébe. Ki hitte volna, hogy egyszer valaki is örülni fog neki. Vételenül dilettáns, reszkető, össze-vissza zúmoló. De ott vagy rajta. Most látom, milyen ideges voltál. Most látom, hogy mekkora kín volt ez neked. És most látom az arcod ráncba dermesztve, hogy mikor elengedted a kezem, nehogy az egész gyülekezettel szemben törjön ki belőled a keserű könny.

Ki gondolta volna, hogy ott, azon a napon nem révbe érek, hanem egy szeszélyes, néha kíméletlen óriás kap fel a kezébe, és utaztat keresztül több életre szóló élményen? Ki hitte volna, hogy alig két évvel később az utolsókat kongatja az óra...

Hallgatom a zenét, csukott szemmel, és patakzik az arcomon a könny. Még mindig hiányzol. Szeretlek.

 

Címkék: évforduló

A bejegyzés trackback címe:

https://ezustsas.blog.hu/api/trackback/id/tr202482577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pipánszki 2014.10.28. 16:17:46

és ez a fájdalom örökre megmarad, de szerencsére azt látom, a gyerekeid (az unokák!) kedvéért összeszorítottad a fogad, és mentél tovább, úgy látom jó úton... És újra hallani a csengő nevetésed.... :-.)
süti beállítások módosítása